Молодша школа – та ланка навчально-реабілітаційного центру, у якій закладається основа у розвитку особистості школра. Учні з особливими освітніми потребами хочуть і вміють вчитися – просто їм потрбно для цього трохи більше часу і уваги дорослих.

Одним з найважливіших завдань у її функціонуванні є розвиток пізнавальної активності школярів, формування у них допитливості, бажання пізнавати нове. На здійснення цих завдань спрямовано діяльність педагогів молодшої школи.

Учні з особливими освітніми потребами

Своє завдання педагоги молодшої школи вбачають в тому, щоб розвивати когнітивні процеси своїх учнів, підтримувати їхнє бажання вчитися, допомогти дітям досягти успіху. Кожен урок, проведений вчителями – це цікава подорож у світ науки, це і гра, і пізнання нового, і радість успіху та творчого пошуку.

особливі освітні потреби

особливі освітні потреби

Органічно поєднується колективна роботу з індивідуальною, диференціюються завдання для різних за рівнем підготовки учнів. Підібраний педагогами матеріал відповідає віковим особливостям учнів, сприяє здійсненню освітньої, виховної, розвивальної мети.