Як створити комфортні умови для занять з логопедом? Чим облаштувати логопедичний кабінет, аби створити в ньому цікаву навчально-ігрову обстановку? Нижче розкажемо, як організоване предметне середовище логопедичного кабінету в НРЦ «Горлиця».

Предметне середовище логопедичного кабінету

Структура предметно-розвивального середовища логопедичного кабінету визначається цілями корекційно-освітньої роботи, своєрідністю просторового розташування необхідних предметів та матеріалів.

Предметне середовище логопедичного кабінету

Предметне середовище логопедичного кабінету побудовано відповідно до програми, що реалізується у навчально-реабілітаційному центрі. Наш логопедичний кабінет має великі дзеркала, перед якими зручно займатися як сидячи, так і стоячи. Дзеркала достатньо широкі, аби відобразити групи людей: наприклад, двох учнів і вчителя.

Мовний матеріал розкладається в доступній близкості. Наочність регулярно оновлюється, ігри та посібники систематично змінюються протягом року (залежно від пори року). Це дозволяє організувати у стінах логопедичного кабінету розвиваюче середовище, створивши комфортні умови для занять та емоційного благополуччя.

У логопедичному кабінеті проводяться заняття з:

  • розвитку фонематичного сприйняття
  • збагачення словникового запасу
  • формування вміння будувати граматично правильно оформлені речення
  • розвитку зв’язного мовлення
  • активізації та розвитку психічних процесів (уваги, пам’яті, мислення)
  • формування правильного дихання
  • регулювання сили голосу (для дітей зі стертою формою дизартрії)
  • вдосконалення дрібної моторики
  • профілактики мовленнєвих порушень у дітей молодшого шкільного віку

Як бачите, одне приміщення дає можливість досягати велику кількість різних цілей. ось чому важливо створити і ньому комфортну, безпечну, навчально-ігрову обстановку. В цьому допоможуть:

  • дотримання певного (єдиного) стилю, якісне освітлення, застосування в оформленні живих рослин
  • нестандартне дизайнерське рішення (використання безлічі деталей для гри і навчання, органічно вбудованих в інтер’єр кабінету)
  • різнобарвне кольорове стилізоване зрозуміле оформлення, яке налаштовує на позитивне сприйняття навчальної інформації
  • наявність в оформленні кабінету деталей, які позитивно впливають на емоційний стан учасників освітнього процесу тощо

 


0 коментарів

Залишити відповідь

Avatar placeholder

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

five × 3 =