Початкова школа – та ланка навчально-реабілітаційного центру, у якій закладається основа для розвитку особистості кожного школяра. Учні з особливими освітніми потребами хочуть і вміють вчитися – просто їм потрбно для цього трохи більше часу і уваги дорослих.

Завданням сучасної початкової освіти є розвиток дитини, як неповторної індивідуальності, формування в ній творчого потенціалу і прагнення до самостійної пізнавальної діяльності.

Підрозділ школи І ступеню НРЦ «Горлиця» впроваджує принципи Нової української школи. А це і використання інноваційних технологій, і креативність, і пошук ефективних форм ведення уроків. Впровадження новацій в практику роботи вчителів та вихователів початкової школи надають учням змогу використовувати набуті знання в реальних життєвих ситуаціях. На уроках реалізовуються вимоги для розвитку всіх компетентностей сучасного освітнього процесу. Використовується наочність і різноманітні дидактичні методи, що сприяє активізації навчальної діяльності, розумового розвитку і здібностей учнів.

Одним з найважливіших завдань у функціонуванні початкової школи є розвиток пізнавальної активності школярів, формування у них допитливості та бажання пізнавати нове. На здійснення цих завдань і спрямована діяльність педагогів.

Учні з особливими освітніми потребами

А ще важливе завдання педагоги початкової школи вбачають і в тому, щоб розвивати когнітивні процеси своїх учнів, підтримувати їхнє бажання вчитися, допомагати дітям досягати успіху. Кожен урок, проведений вчителями – це цікава подорож у світ науки. Це і гра, і пізнання нового, і творчий пошук, і радість успіху.

особливі освітні потреби

особливі освітні потреби

Колективна робота органічно поєднується з індивідуальною, завдання диференціюються для різних за рівнем підготовки учнів. Весь матеріал, підібраний педагогами, відповідає віковим особливостям учнів, сприяє здійсненню освітньої, виховної і розвивальної мети.